´Semestersvenskar

Gud vad skönt det var att sola, känns som jag kanske brände mig lite men det går la över :P  Va skit många som skulle sola ju, mn hade tur så vänta bara 15 min tills jag fick mitt favvo solarium :P

Nu ska jag kolla på semestersvenskar som börjar kl.20.00 på 4:an .. synd att jag missade första avsnittet. både jag och alex hade sätt det på reklam.. så jag kände igen en av dom dom visade.. nån kille som jobbade där.. sen när jag snackade med henne så fråga hon om jag sätt reklamen och att han måste vart en av dom vi pratad med där nere, hehe ballt :P Gud vad jag kommer längta tillbaka när man ser detta!
 Illa att top model e samtidigt på 3:an.. men pappa ska försöka spela in det :P hehe tv torsk som jag är!
/E

Kommentarer
Postat av: Kalle

kanske är sola man behöver för att få en energikick? fast jag är lite skraj för att sola mer än en gång inom 2 veckor. vill inte bli en morot hah!

2009-01-21 @ 21:39:41
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0