Räksallad :P

Fan kan inte fatta att det skulle va så mycket på jobbet idag, ja menar nu borde ju folk int ha pengar men både igår och idag har det vart mkt, inte för jag jobbade igår men jag hörde att det hade vart så :P  men skönt att jag fick göra lite olika saker på morgonen iaf =)   Så efter jobbet åkte jag & syrran in till stan, köpte 2 saker, lägger upp sen =)  blev faktist inget från H&M som jag trott :P
syrran :P
 frize
Den var iaf god efter man plockat bort all paprika och olivier :P

Pappa hämtade oss i centrum, gött slapp gå, så jävla kallt ute ju .. sen kom man hem och käkade god räksallad =)
Syrran & jag

/E

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Ah, tack så mycket! :*

Hoppas att du vill komma tillbaka och titta in någon mer gång. :]



Hoppas också att du får en fin kväll <3

2009-01-17 @ 18:47:47
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0