Lång väntan

Jobbet idag, mkt mkt lugnare än igår och i förrgår .. skönt!  Inte kännt mig lika stressad, men nu vill dom att jag ska jobba stängning på fredag också, då blir det 5 dagar i rad jag gör det + att jag börjar 06.55 på lördag så är inte sådär jätte sugen på det, skulle säga till imorgon.. men ska se om det går att jag jobbar någon annan tid istället, men vill heslt vara ledig :P

Rätt störande.. fick hem ett brev idag från H&M, hade ju beställt lite saker därifrån bla en bikini.. så skickade jag tillbaka överdelen för att byta storlek.. nu så står det att jag inte får den förräns i början av April.. så segt ska det la inte gå :S
 

Naj nu ska jag fixa lite =) / E

Kommentarer
Postat av: jamali

hahaha, samma här =)! snygg bikini!

2009-01-28 @ 22:31:24
URL: http://jamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0