Lång dag

Vart en lång dag idag, med blandat humör.. träffat många favorit kunder som jämt e så söta mot en :) sen var det en gubbe som kom fram till mig när jag var på golvet och börja snacka med mig, så sa han att han och hans fru hade snackat om mig för ett tag sen om att jag var så söt och trevlig och glad mot alla :)  kul när dom säger sånt, spec äldre :) tack tack :)   Men sen var äckel inne också, han sa inget mot mig just idag men tycker ändå det känns obekvämt när han säger att man ska älskar varje kväll och bla bla när jag sitter i kassan, elelr gillar inte när han pratar med mig vart jag än är iförsig hehe .. sen var det en annan mysko snubbe inne med  :S

Vart jävligt mycket att göra idag, barnbidraget kom ju idag.. trodde inte jag skulle få sluta i tid men det fick jag :D  satt i värsta kassan med när man har sin egen kassa, skit lång kö och så måste man hjälpa alla i själv scanningen samtidigt, man blir galen kan jag lova haha

Efter jobbet drog jag till allum för en liten snabb runda, blev lite shopping =)  Sen påväg hem blev jag så jävla sugen på en plopp, men min lilla otur.. ica hade stängt 10 min tidigare =( Så nu sitter jag här och är ännumer sugen på plopp för det :/

Nu ska jag käka lite sen fota kläderna =) /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0