åå blir galen

Vi har fått photoshop 5.0 nu å jag fattar värkligen ingenting haha .. man vill ju kunna göra nåt grymt me nallt blir bara fel :S fan va irriterande ,,

Och idag kommer syrrans kompis å dom hem från Thailand vilket betyder att lilla Indra ska hem, tråkigt .. men vi har ju nikki kvar :P hehe

nu skaman snart fixa sig, uush ork .. jag är så varm hela tiden nu  kanske hade feber innan idag ändå :S brukar alltid bli såhär varm när den hålle på å försvinner .. :S   oorkar inte jobba :(

Indra heeh

Nått jävla 08 nr som ringt mig nu, igår och kl.8 imorse :S sökte på eniro så kom de upp 2 namn jag inte känenr igen :S Yvonne & Håkan eller nåt haha .. undra vad fan dom vill :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0