what :|

Så nu är man äntligen hemma, riktigt segt på jobbet idag, vart mkt å göra förutom sista timmarna, eller aa fanns ju saker att göra men ingen kassa för min del iaf :D  Så nu sitter jag här å har tagit mig lite gott att dricka =) är ju ändå lördag hehe

Så fult idag på jobbet så var den en som raggade på min jobabrkompis men hpn dissade han för hon är upptagen, så sa hon att alla i kassan var ledig så det var bara att välja på skojj haha, så sa han hon den 3:e, så var det jag :S haha ush hatar sånt hoppas han inte kommer in igen, vet iförsig inte hur han ser ut :P men har jävligt svårt för när folk raggar på en haha ..
Jobbar sån skit tid imorgon igen, stängning men börjar 13:30, hela dagen försvinner ju, segt =( 
/E 

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0