Nattbloggar

Shooooo.. kom hem för 1 timma sen, fortfarande vaken, är skit tött nu så ska sova straxt.. inte van vid att sitt vaken vid datan såhär sent längre, det var en vana förut kan jag säga :P   S har redan däckat hehe
Snökaos ute nu fan haha såklart det ska vara det när jag väl vill ut :P  men vi hade en okej kväll iaf =)   Fick mitt älskade fyllekäk också :D mc-donken :P ända gången jag äter där typ :P men jäääävlar vilken klädpanik jag hade innan vi drog ut, inget passade värkligen, kännde mig som en ballong idag. Kanske tur att man inte ör ute så ofta .
Jag ikväll

Natti natti =) /E

Kommentarer
Postat av: Sara

enkelt och snyggt :)

2009-02-22 @ 15:22:02
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0