Lördag

Godmorgon, hoppas alla får en lite roligare lördag än mig. Själv sitter man här och mår illa utav trötthet :/  Och så ska man ju jobba idag, iförsig ända gången jag börjar sent på en lördag nästan, så det blir ju 100% hela dagen.. alltid nice! Slipper också alla psyk kunder som kommer in varje lördagsmorgon, men ändå känner jag inte för att sitta där en lördagskväll. Jag har vart sån här hela veckan nu, ingen jobblust överuvud taget, blir bara jobbigt då ju :/  Hoppas det går över snart.

Igår läste jag att Forever 21 letar lokaler i Sverige, fan vad underbart om dom fixar affär här, i GBG hoppas jag värkligen på :D Har aldrig beställt därifrån eftersom jag hört att det blir så dyrt med tullavgiften å så, men dom har ju alltid snygga kläder till sjukt bra priser :D så hoppas på detta nu :D

Tänkte käka lite frukost nu =) /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0