Lång och jävlig dag

Fan vad lång den här dagen har vart !!!! Mådde rätt ok imorse men när jag kom till jobbet mådde jag piss, bakis å trött som ett svin hehe men det gick över efter några timmar :) Satt i den jävla kassan så man har själv chekouten samtidigt, INTE kul! En kund blev skit arg för att jag fick hålla på i båda kassorna samtidigt, så han börja typ skälla på mig, och jag får ju inte säga det ja har lust att säga då hade jag fått sparken haha men en kund  skällde på han åt mig :P   så snälla är vissa :D haha  back up ;)
Jag igårkväll/natt, sliten :P


Skönt som fan att vara hemma nu, tänkte krypa ner i soffan å mysa framför top model & efterlyst som pappa spelade in till mig igår :) tråkigt att jag redan vet vem som vinne men vill ändå se det :P


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0