Jobbig dag

Dagen började med att springa som en idiot till tåget, precis när jag kom till stationen kom tåget, jäkla tur jag har va :P  Sen har det vart segt på jobbet, fick fixa lite med tidningarna, och då såg jag först en tant som jag pratar med mycket när hon handlar av mig, så hälsade såklart, då kommer hon fram och kramar mig  flera gånger, haha söt =)  Sen var det en annan skit söt tant som jag också pratar med varje gång jag ser henne, så krama hon mig med, haha  aja det itne bara vart gulliga tanter på jobbet idag kan jag säga. En alkis va inne flera gånger också, å han snackar alltid med mig när han är full.. så kom han fram när jag stod och fixa med tidningarna å frågade om han och jag kunde träffas någon dag, och om jag hade pokvänn å sånt, gillar han inte alls, han blir så aggro när han är full. 

Kännt mig rätt stressad idag med, inte bra.. ibland är min stresstålighet = 0  och vissa gånger märker jag knappt av när det är stressigt, just nu på 0 som sagt.
Skönt som fan att vara hemma nu, långdag.. har inte bättre tid imorgon heller :/ men sen är jag ju ledig helgen :)

Ett nr som ringt mig flera gånger senaste veckan hade ringt idag med så skickade sms på rasten för å kolla vem det var.. så nu vet jag vem det var.. haha en jag snackade med när S va på toa på konserten som vi var på den 11/2, snackar engelska, så han skrev ju på engelska så hann jag inte svara, å då skrev han ett på svenska med hha .. undra hur bra svenska han kan för min engelska suger om jag nu kommer snacka med han igen!

Ännu en sak på jobbet idag, en tant som är inne ofta och handlar.. påminner så mycket om mormor på något sätt och hon är alltid så snäll mot mig. Rikitgt jobbigt att se henne idag faktist :/ tänkt mkt på mormor senaste. saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0