I'm So Fucking Tired Of Everything

Jag skrev nyss ett långt jävla blogg inlägg och skulle spara det och så knasar bloggen å skiten försvinner, helvete! Så nu orkar jag inte skriva om allt för jag komer itne ihåg vad jag skrev, en jävla massa klagande vart det iaf.. trött på allt nu!
Dagen har gått så jävla segt idag, trodde aldrig jag skulle komma därifrån haha, inte förattdet har vart mycket å göra utanför att tiden kryper fram! Köpte med mig glass hem, behöver nått å muntra upp mig med, :P Så har suttit och frossat framför One three hill & gossip girl nu senaste timmarna :P
jag ser ut som en mupp

Ska nog fortsätta kvällen med att se på Beck och käka mer glass .. Hoppas jag inte sätta denna Beck filmen heller för då orkar jag itne de den igen..

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0