Gratis Bio :)

Tänkte skriva lite om gratisbio igen. Håller på och ankar mig fram tills jag fått ihop poängen till nästa pressntkort, man bara längtar :P  Nyss fick jag 45p när jag beställde en prenumeration på tidningen Chic :D Man får 4nr av Chic, mascara, puder och ett gloss för bara 99kr. Lättförtjänta poäng  och man får det man gillar :) Me like!
 
Man får även 60p om man vill prenumera på Veckorevyn, tror jag ska göra det med men väntar lite med det :)  Man får nämligen mascara där med, fast från Nivea. Som om någon vill bli medlem och börja tjäna in sina egna poäng till biobiljetter eller pressentkort på bla. Nelly, H&M & KIick och många fler  klicka här :)
Nytt på Gratis bio är att man nu kan växla in sina poäng till Tidningsprenumerationer :)
Lycka till :) ´/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0