Gårdagens shopping :)

Som sagt har ju Nelly utförsäljning i GBG 5-7feb, så jag åkte in det med morsan & S, lite besviken blev man, fanns inte så mycket och ingen spegel i omklädningsrummen och i vissa inte äns lampa, men nelly är ju bara en internet affär så vad ska man förvänta sig igentligen =) Jag hittade iaf ett myssätt från Juicy Couture + 2 bikinis :)  Ville värkligen ha sättet från Juicy i rosa men det fanns bara tröjor, så det fick bli blått :)
Juicy Couture
Juuuicy

& mina 2 Bikinis från L* Space

Är nöjd med mina fynd iaf ;)  bikini kostade 80:-/del och Juicy sättet 500:- tillsammans annars 300:- för byxa /tröja.
/E

Kommentarer
Postat av: Carlenius

Fina bikinis :)

2009-02-06 @ 12:21:24
URL: http://carlenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0