brrr

Då har man vart på ännu en mys promenad med Nikki =) Imorgon ska jag nog ta en lång promenad med henne, dessa jag tar nu är ju inte så långa men en bit ialla fall.

Ska duscha av mig sen fixa kaffe börjar ju 2 timmar tidigare idag, något jag ångrar nu. Vill bara att det ska bli imorgon nu så man är ledig.  Pratade nyss med någon från försäkringskassan angående Grekland, ska ju få lite pengar därifrån eftersom jag skadade mig på semestern, men dom hade inte fått något svar därifrån än, i mitten av Januari om inte tidigare sa dom :) Och båda syrrorna har försovit sig idag,  kul kul vill bara ha ut dom härifrån nu, haha orkar inte ha dom hemma!! 
 
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0