2009 lista

Har man tråkigt så har man, kopierade en lista från någon och fyllde i min svar =)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jajjemen :D  Var på festival bland annat :D
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nyårslöften är inget för mig
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp Zandra och Fredrik fick deras Liam :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Morfar 5/12 R.I.P (Begravning imorgon :( ) ÄLSKAR DIG!
5. Vilka länder besökte du?
Grekland  (bara ?!)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Kärlek  haha  nej vet faktist inte
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
5/12 .. hemsk dag
8. Vad var din största framgång 2009?
Hmm framgång?  Ingen hos mig
9. Största misstaget?
För många...  
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Min axel hoppade ur led, 2 gånger ajajaj
11. Bästa köpet?
Många bra köp detta året, skinnpajjen är välanvänd!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläääder och alkohol ;) !
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min semester
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
tonight gonna be a good night ,love takes over, use somebody, sex on fire m.m
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ligger nog i jämn linje
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Levt livet mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt
18. Hur tillbringar du julen?
Jobbet halva dagen, familjen halva
19. Blev du kär i år?
Nej
20. Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, Greys Anatomy,D H
21. Bästa boken du läste i år?
hehe läste nog ingen
22. Största musikaliska upptäckten?
Kings Of Leon
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Tror jag fick mobil, längesen min födelsedag var ju ..
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Kommer faktist inte ihåg så det var nog inte minnesvärt :$
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Fler resor
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
 Myskläder
29. Vad fick dig att må bra?
Vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
 Chris Brown :$
31. Vem saknade du?
 
Vännerna när dom var borta
32. De bästa nya människorna du träffade?
Jessica,Hanna,Stina,Sara, träffat innan men kommit närmare ialla fall =)

Så vad ska man göra 2010 då, joo leva livet bättre eftersom det är det man saknat 2009 :D  Så får man se hur bra det går !
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0