091225

Godmorgon. Då var jul över och idag väntar en lång dag på jobbet. Inte någon ork i kroppen, fan kan man inte få ledig idag för?! Jaja är ju ledig helgen men det känns väldigt långt dit även om det bara är idag! Igår gjorde man inget speciellt mer, drack lite cider och så.. var så jävla trött.
igår

Fick massa jul sms igår, men typ bara av folk jag inte pratar med, rätt kul ändå =)  Idag ville ju Z attj ag skull med ut och Alex undrade om jag ville komma på deras inflyttningsfest och alla ska ut, men jag jobbar fram till 7 och är helt död så blir inget för mig :/ Hade vart kul ju men jag orkar inte :(  Jag ber att dagen går skit fort idag!

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0