091224

24/12, Julafton idag ju, känns som allt annat än det! Började jobba 7 imorse, var skönt för jag och Jessica kunde stå och plocka från samma pall så man slapp stå ensam =)  Sen sa dom att jag och Jessica kunde sluta vid 10 tiden för det var helt dött, men så blev allt knas och Malin skulle få sluta istället och 1 av oss, men det slutade med att dom ändrade det med och bara Malin fick gå och jag skulle få sluta efter 1 timma till men det blev ju inte av heller. så slutade 14.30 som jag skulle.  Lite kul att Alex farmor var inne ialla fall  =)

Vi har käkat så man är propp mätt (även om jag inte gillar julmat men allt godis gillar jag ju haah ;)) , kollat på Kalle och öppnat klapparna =)  Så får lägga in lite bilder till sen ..
.Emma


Kommentarer
Postat av: Emmelist

samma här... bara degar med familjen. öppnat klapparna?

2009-12-24 @ 21:28:14
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Frida

Söt du är!

2009-12-24 @ 21:36:07
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0