091210

I tisdags var jag med Sara på Allum efter jobbet och igår var jag ledig :) Håller mig sysselsatt, var i stan med Cilla och rosie. Tog en snabb fika sen åkte vi till Redbergsplatsen för att kolla på en lägenhet till rosie, skit mysig!  Efter det drog jag och Cilla till ett ställe och satt och tjöta med hennes 2 vänner ett tag sen drog vi till Lerum och fastnade ett tag hemma hos Tore.  Idag blir det jobb, slutar tidigt och imorgon jobba sen på lördag ska vi ut. Behöver  göra saker nu för att slippa tänka!
Vill ha sommar,festival och vara glad!!

.Emma


Kommentarer
Postat av: angel.värst-innan

haha, aha jag va bara där inne snabbt för att hämta min lillasyster, men tror det va dig jag gick fram till och sa att det behövdes hjälp vid snabbkassan:P när du stod vid den där "kiosken" som e vid kassorna:D haha

2009-12-10 @ 15:18:05
URL: http://chilenitauno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0