091204

Blää låg och halvsov med väckarklockan så länge imorse att batteriet tog slut :$ men är uppe nu och har massa att göra, måste till ica och handla nåt så jag kan ta ut pengar, sen och sola, sen till systemet, sen hem och ut med Nikki och sen måste jag kolla upp vad fan ja gska ha på mig imorgon !!!! Julbord med jobbet ju, och eftersom jag jobbar 06.55-15.15 får jag ha med mig allt till jobbet så drar jag hem till Sara efter och duschar och fixar mig där.  Sen måste jag tvätta också idag.  Vill absolut inte ut egentligen men det är ett måste, fan!

Det har ju vart sol alla dagar innan men såklart ska det bara vara kallt och jävligt nu när jag är ledigt, segt.!

Jobbet igår var ju kaos som vanligt, var helt slut när jag kom hem så degade bara framför tvn en stund sen gick jag och la mig, skit att man har fått svårt att somna igen.
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0