Stan med morsan

Åkte in till stan med morsan imorse, kom inte hem med så mycket men lite blev det i alla fall :) Besviken över att jag inte hittade dessa stövlarna som jag vill ha! Någon som hittat dom eller äns vet vad dom kostar och så? ?! Detta kom jag hem med i alla fall :) 
Halsband från MQ, Stay ups + strumpbandshållare H&M, Mascara Lancome - Hypnose Drama
 
Stövletter från H&M

& en väst från Zara =) Vill byta den till XS kom jag på, så om nån har och vill byta till stolek S säg till =)
fickan
Bra massa svarta saker :P  Det var faktist jobbigt att gå i stan idag eftersom jag inte känner mig bra, men vi gick omkring en stund och sen tog vi en fika, sen var det dags att åka hem =)
/E

Kommentarer
Postat av: sidys

sv: och nu när jag börjat skolan igen upptäcker jag att nästan halva förorten e sjuk!

2009-08-26 @ 21:56:17
URL: http://sidy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0