Natti natti

Fan vad lång den här dagen har vart, men nu skaj ag straxt hoppa i säng och hoppas man mår bättre imrogon. Hade feber och snorade och hostade som fan förut men nu är det bättre :)  Jobba imorgon då, inte kul. Råkade klika hem en sak från nelly nu ikväll också hehe, får hoppas den blir bra =) Lite störande att det står att jag anvönt mit pressentkort på 500kr där så jag inte kan använda det nu och jag har ju inte det, skulle skriva imorgon igen till dom så skulle dom kolla upp det på nelly :)

natti /E

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va trist!

Ja jag skulle gärna ta med dem hem jag också :)

Ja de ska finnas på topshop. Hoppas du hittar dem! :)

2009-08-27 @ 08:37:25
URL: http://malinenglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0