lång lång väntan och en jävla massa mat :P

Käkade god thaimat idag innan jag skulle iväg till vårdcentralen,  käkade nån kycklingsak med annanas och coccosmjölk, svin gott :D  Hade sparat lite jag skulle ha nu ikväll men nån idiot här hemma har ätit upp den :(

PÅ vårdcentralen sa som inte så mcyket, skulle åka till sjukhuset i Allingsås  så det gjorde vi, INTE kul satt och väntade 4 timmar, fyfan vad segt det gick, så nu har jag en ännu fulare sak jag ska ha till armen, ska ha den i 2-3 veckor, men det såg bra ut på bilderna nu iaf :)  Så nu är man sjukskriven i 2 veckor tror jag,  inget emot mig alls :D  fyfan vad skönt asså!

Efter det blev det donken med morsan,alltid lika kul haha :D 
maat

Kul att 2 tjejer vi träffade på Ios har addat mig i facebook, dom är lika taggade som mig och Stina på att dra dit nästa år :)  haha lite roligt att dom trodde vi hade missat flyget pga min arm :P  men det kunde vi iförsig lika väl ha gjort :$  yeye nu ska jag se om jag hittar något nice att klicka hem från Nelly, sista dagen med gratis frakt för mig så lika bra höhö bra bortförklaring va ?!;)  /E

Kommentarer
Postat av: IDA WARG

Tack sötnos :) Är faktiskt nöjd med den!

Alltså sjukhus är alltid så sega. Mam hinner liksom bli frisk innan man får tid :D



Gott med thaimat, nu blev jag hungrig!!!

2009-08-04 @ 00:35:40
URL: http://idawarg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0