Ios, skål ;)

NU lägger jag upp lite bilder från ditväg till Ios, som sagt har ju knappt några bilder på oss men  lite får det bli =)  Skulle ju åka hemifrån kl. 05.15 den 25 för att hämta upp Stina och sen till Lanvetter. Ingen av oss hade fått mer än 3-4 timmar sömn så trötta och nervösa var vi :)  Flyget gick vid 08.10 men man ska ju vara där 2 timmar innan-
jag innan vi skulle bege oss iväg :P
Väl på landvetter tog vi första ölen, gott gott. Skulle köp limpa i taxfreen med  och han vi handlade av var så snäll. Vi skulle behöva betala 400 nåt för en limpa men han mixtra med det så det stod att vi skulle till Turkiet och fick dendå för 200:- Jävligt schyst av han :D  Så morgonen började perfekt :D
gott gott gottStina :)
Klart jag var nervös för att flyga, men det gick ju bra som det gjort innan också, men jag hatar att lyfta och landa, ush !  Tog la 4 timmar till Santorini, varmt som fan när vi kom fram :D

Flygmaten var la ok :)  Man har i alla fall något att pilla med när man får den :)

Lite segt att man inte kunde somna på flyget, eller så fort jag somnade vaknnade jag med ett ryck för huvudet trillade ner sådär jobbigt, så aa 2 min kanske jag fick sova hehe

Å detta var bara början ;)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0