Hittade på bild :P

Vi umgicks ju rätt mycket med några 08:or på Ios så  dom hade några bilder på mig och Stina, hittade dessa 2 nyss haha,  mindre snygga men men ;)  Det är från första dagen när vi precis kommit till Ios =)
I väntan på bilen som alla skulle med, det var krig  varje gång bilen kom tillbaka för att plocka upp nytt folk :D haha
Stina och jag i bakrunden, jag vid den stora röda väskan haha (Sofia & Anna längstfram, 2 av 08:orna =))

Det var ju så sjukt varmt när vi kom dit, och jag och stina blev jagade av humlor/getingar vettefan vad det var haha men dom var på oss hela tiden, vi måste sätt störda ut som sprang omkring där :D

& Här är vi 2 i bilen påväg till Hotel Sunrise :) 
 
/E

Kommentarer
Postat av: LI

Ja det känns helt underbart:)



Biljetten kostade mig 12300 kr.

Sen är det massa med andra kostnader man inte får glömma, försäkringar, visum, vaccin osv..



Kram

2009-08-28 @ 15:13:27
URL: http://listolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0