Hemma

Fan vad stressigt det blev imorse, nä jag kom till vårdcentralen var det 8 st före mig och  jag hade 5 min på mig, men jag hann som tur var :)  Mitt kort funkade inte för det va nåt problem med kopplingen mellan banken och skit så får räkning istället, segt.  Men det gick bra hos sjukgymnasten i alla all, har massa massa övningar jag måste göra :/ segt! Men det såg bra ut !
haha myskläder och h¨året åt helvete
Tog vägen förbi Ica påväg hem för mitt paket från Nelly hade kommit :)  Nice nice. Nu ska man käka snart å fixa lite :)

Så segt vaknade 7 imorse av min hosta igen :( Hostade så jag spydde en gång, inte okej!  När fan ska den försvinna?!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0