Första partykvällen på Ios =)

Som sagt har jag inte många bilder på oss från Ios, men dessa hittade jag i alla fall, fösta partykvällen :)
Bilden på stina är från vårat hotell, hade ju bar där och alla förfestade där + folk från andra hotell :)  Vi var nog rätt tidiga första kvällen men sen lärde vi oss allt =)
Stina :)

Jag haha sliiiten

Vi var ju jävligt slitna, hade sovit 2-3 timmar? Sen gick hela dagen åt flyga,vänta,buss,vänta, vänta vänta, båt, vänta, och slutligen till hotellet haha :)  Sen förfestade vi på rummet medans vi fixade oss sen fortsatte förfesten vid våran bar och sen blev det party för fullt :D
haha skönaste bilden :D
Stina
Helt borta haha

Vi hade ju tänkt ta en lugn första kväll med tanke på att vi inte hade sovit något och ville kolla läget där och så, men ja vi var nog hemma 7-8 på morgonen istället haha :D  Träffade en kille från Australien den kvällen som Stina kanske såg i Göteborg igår :| haha  Han spelade rugby i något Sthlms lag och det var det stina var och kollade på igår så hon messade mig och sa att det måste vara han för de var så sjukt likt och det var ett Sthlms lag med, haha jaja så kan de gå :P  Hade en grym första kväll där i ialla fall, dagen efter var inte lika rolig :P haha
/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2009-08-23 @ 17:09:42
URL: http://linastte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0