Blir bara värre

idagÄr helt slut efter idag!  Dom "snabbkassorna" asså. har fått 1 tjej att börja gråta och en annan vuxen började också typ gråta för det hade vart sån kaos imorse, sjukt jobbigt att stå där och bara få massa skit, ingen av oss gillar dom fan men inte vi som bestämmer att vi ska ha dom!  I vanliga kassorna har det vart hur mycket som helst hela dagen med. Så klart jag fick stå i snabbkassorna mesta delen av dagen, hade en tjej från ett annat ställe där som skulle lära mig men hon sa själv att det inte gick att lära mig för det var så mycket typ. Men det var inte så mycket jag stod med henne heller,mest själv och man vill bara därifrån fan!  Det typ drar i benen på en att man ska springa därifrån och låsa in sig nånstans tills alla är borta! k a o s. 
Dom undrade om jag kunde jobba imorgon men sa nej, och dom ville nog att jag skulle jobba över för det va skit mycket när jag gick men jag vill inte vara där mer än vad som står på mitt schema känner jag nu, pallar verkligen inte! Börjat få så ont i ryggen och armen gör ont ibland, not good!

Nej nu behöver jag kaffe!!!!! Slut i huvudet.
/E

Kommentarer
Postat av: caroline andersson

god morgon <3



kommentar fuktionen har tjorvar så vet inte om mitt svar kom fram igår..

2009-08-19 @ 09:46:01
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0