Bilder från i Fredags =)

I fredags åkte jag in till stan för att möta upp Zandra och hennes vän på vågmästarplatsen,träffade några på tåget in till stan så slapp sitta ensam iaf :)  sen drog vi hem till han och började förfesten =)   Blev kanske lite myckt dricka men man var ändå stabil,
Zandra & frankensmirnoff flaskan tog slut + alla cider vi hade innan, oops

Sen tog vi spårvagnen in till stan och skulle ta oss till Nivå, men som alltid när jag är där är det någon i mitt sällskap som inte kommer in pga att dom tycker den personen är för full haha i alla fall vet jag inte vad som hände då men han vi var med försvann och jag och Z skulle och träffa en jag snackat med lite, och det gick ju som det gick där med .. då tappade jag bort Z också så då var man ensam haha ,
Skål ;)

Jag drog till Nivå och ställde mig utanför för att försöka få tag på Z men det gick inget bra, men dom kom Fredrik (Z kille) och hans kompis som visst var där och festade, så jag gick in till dom, haha skönt att jag kom in rätt snabbt + att jag glömde betala inträde :$ oops  Så stannade med dom där tills Fredrik fick tag på Z och drog, så jag stannade kvar med han andra sen blev det att jag sov hos han, som sagt är inte bra på att komma hem när jag festar i GBG haha måste lära mig hinna med tågen nu fan! Sov la 2 timmar ?! Åkte hem och då hade man ju bråttom för jag och Stina skulle till Way out west, helt död var man kan jag säga haha! Så kvällen blev la inte precis som man tänk sig men så kan det gå :/
Vi måste lära oss att inte tappa bort varandra när vi är ute Z haha :D
Jag och Fredrik på Nivå =)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0