Arapapapapapa pa pa pa pa

Lite bilder från gårdagen då =)  Chrill och hans ex/tjej kom och hämtade oss men vi kom iväg rätt sent, åkte och hämtade Jessica sen körde han oss til Rockbaren, hade aldrig vart där innan och folk har sagt att det kan vara soft där men  aa jag gillade inte stället.  Var som att gå in i en bastu där  och alldeles för grov rockmusik för min smak, uteservieringen var helt överfull och folket va lite knas :P
Jag och Sofia i väntan på Chrill :P

I bilen :p
I bilen :)
Sen var det meningen att vi skulle till Trädgårn men vi gick till bryggeriet  istället och skulle till trädgårn sen vad jag trodde :P  På bryggeriet cpa vi och tjöta ett tag, men det va sjukt varmt där med, vad kom värmen ifrån ?!
Sofia & Jessicayeeeah
Craaaazy me

sofia jessica jagSMIIIILE BITCHES
Sofia, Jessica, Jag

cider :Dhaha Jessica :D
Så efter bryggeriet ville S & J tillbaka till rockbaren för å träffa Therese, sen kom vi inte längre :(  Träffade en jag har i msn vilket inte blev som jag hade tänkt mig.. inte meningen att träffa han heller iförsig haha .. ren slump.  Så han hängde med oss hela kvällen också .  Fyllekäkade sen, potatisklyftor och kyckling, FY FAN VAD GOTT DET ÄR ! Om man äter det på de stället då :P 
haha inga kommentarer :P 

Sen kom Chrill och hämtade oss =) Fan vad gött att åka bil hem!  Gick och la mig 05.30 så har vart jävligt seg idag :P hehe
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0