Ännu en skitdag

Japp ännu en skitdag på jobbet, för det är verkligen så nu! Imorse var det bara jag i kassan och då var jag tvungen att köra snabbkassorna,  få stå och ta massa skit hela tiden, man pallar fan inte. Massa sura idioter inne och skit, nu måste jag ta reda på vad jag ska göra för vill ju inte jobba kvar där mer!  Lite tråkigt att jag ska va förkyld och jobbar så mycket nu för Hanna Jessica och Sara skulle ut idag och frågade om jag ville med, men pallar inte det när jag ska jobba hela dagen imorgon och resten av veckan sen och så, dom jobbar också men börjar mycket senare och är friska :P  Hoppas det blir mer gånger :)
Hittade dessa jeansen idag som jag aldrig hade använt =)  så det fick bli dom idag :P

Shoppingrundan med syrran på Allum blev ju inte lyckad ialla fall, kom hem med 1 grejj, stövlarna jag skulle titta efter har inte kommit ut i butik än, så när dom kommer ut får jag vara snabb för jag VILL ha dom!  Och klänningen jag ville ha fanns inte heller :( Misslyckad shoppingdag :(

Å vad jag vill ut ikväll egentligen :(

Har fått skit ont i nacken eller sidan av huvudet typ, vet inte vad jag har gjort :S  Nu behöver jag kaffe !
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0