090830

Gaah imorse fick jag stressa som en gris,  vaknade typ straxt efter 8 då syrran sprang ner och väckte mig, skulle åka senast 9 hemifrån till jobbet, så hoppa in i duschen å fixa mig, hann precis, jag är jävligt seg av mig ! ´Denna dagen har gått sååååå sååå sååå segt, hade tur att jag fick smita så jag skulle hinna med tåget hem, annars hade jag ju fått vänta 1 timma för det är söndag. Så nu är man hemma, trött å skit, ska ta något att käka och bara ta det lugnt trro jag, jobba + inventering imorgon ju :( 

Nu är ju Rosanna & cilla hemma från Turkiet igen men har inte snackat med dom än, träffar dom ju imorgon i allfall på inventeringen :P 
Cilla rosie jag (nyår 07-08)


Lite kul att en jag tror är ens pappa eller låtsaspappa vettefan vad  typ undra om jag ville med han och massa till fillipinerna haha, han sa att jag skulle fundera på det iaf, men han är jävligt shyst! haha knas knas 
/E   


Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Nu är det sista chansen att anmäla sig till tävlingen där man kan vinna en sexleksak!

En vinnare utses ikväll kl.22, så passa på att delta!



http://sannelovesjoel.blogg.se/2009/august/tavling.html

2009-08-30 @ 21:37:43
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0