090828

Tja tja, igår blev det inte mycket skrivande men var helt slut efter dagen på jobbet !  Att dom fortfarande inte fattar att vi behöver mer personal, igår var verkligen kaos, alla som jobbade fick nog jobba över, så sjukt mycket folk där igår och jag hade såklart hand om rasterna,  första frågan jag fick när jag kom till jobbet var om jag kunde jobba över, och jag hade planerat med morsan att hon skulle hämta mig när jag slutade för hon skulle ändå handla där och sen skulle jag hem och fixa lite skit så jag sa nej, men det slutade med att jag fick stanna 1 timma extra ändå. Sen frågade chefen om jag kunde jobba imorgon också men jag sa som det var, jag är förkyld och vill klara dom dagarna jag har så tar inte på mig mer, med tanke på att jag jobbar lördag till lördag nu, å om jag hade jobbat idag med då hade jag fan jobbat 10dagar i rad, ingen hitt när man inte är helt frisk.! Igår stt jag ju och hostade  i kassan, så var det en kund som var skit gullig och gick och hämtade vatten i en mugg till mig :) 

Jaja idag är man ju ledig, så idag ska jag försöka bli frisk så man orkar hela veckan sen, bara ta det lugnt hemma.  Börjar ju jobba 06.55 imorgon :( Fan vad segt!

Och du din lilla råtta som har flyttat, jag tycker du kan flytta tillbaka till Floda nu q:
Köpenhamn 14/4-08  Innan red & Meth ;)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0