090818

Godmorgon, längesen det var så här tidigt man var vaken utan att ha festat hela natten, orkade aldrig skriva något igår, tiden hemma gick så jävla snabbt efter jobbet och helt plötsligt var klockan 00.30 så då tänk jag att det va dags att försöka somna.  Igår var ju första dagen på jobbet efter semester och sjukskrivning, säger bara KILL ME!  Kul att träffa vissa men helvete vad jag inte trivdes med att vara tillbaka, blev inkasstad i snabbkassorna som är helt nya och jag inte kan över huvud taget, där fick jag stå med 6 kassor och folk som skriker på en hela tiden och jag fattade ingeting typ, bara tryckte på allt för att få iväg folk fan haha. Va nära på att bara dra därifrån för jag hatar det så jävla mycket !  Hade en del idioter i vanliga kassan och nån alkis kund hade tydligen fått för sig att pissa bland snabbkassorna men gjorde som tur var aldrig det!  I'm back in hell!
Jag igår

Så tiden gick jävligt segt igår och idag ska man tillbaka igen =( Ush  vill inte vara ute bland folk men är saker som händer hela tiden ju, jobb och imorgon utflyttningsfest för Sofia.  Får la börja fixa sig
/E

Kommentarer
Postat av: caroline andersson

sovit gott? <3



kram

2009-08-18 @ 08:31:44
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: maria

Just nu har jag en veckansbloggtävling på min blogg. Om du vill anmäla dig eller få information om tävlingen gå in på http://marrajjaa.blogg.se.

Lycka till!

2009-08-18 @ 10:14:46
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0