090813

Ja då var man hemma efter ännu en natt i stan, sov hos Moa inatt igen. Så jävla störande att dom inte sätter in extratåg när det är göteborgskalset (kulturkalaset)  Men det löser sig ju alltid med sovplats som tur är på något sätt =) Men nu får jag fan ge mig, sovit med smink 2 kvällar i rad, kommer bli katastrof i mitt ansikte fan!  Så idag blir en fet jävla degkväll hemma :) 


Åkte in till stan igår med Sofia, så skulle Jessica med också fick man reda på när man kom in till GBG :P Vi skulle ju se Magnus Betner och Özz men det var så sjukt mycket folk :(  Så vi drog och satte oss på Chez istället och fastnade där, drack vin,cider & öl och käkade vitlöksbröd :D haha  Sen kom Anna dit med. Tråkigt att alla dom skulle hem så tidigt igår men jag mötte ju upp Stina och Moa vid rock baren och bestämde mig för att stanna kvar eftersom jag fick sova hos Moa. Var mycket bättre på rockbaren denna gången, inte lika varmt, skönare folk och bättre musik så det var okej =)  Deras kompis Anton var med också och han blev misshandlad av vakterna, sjukt. Så när han skulle göra en anmälan till polisen så frågar polisen mig om jag jobba på willys haha kände inte igen han men han har la tydligen handlat av mig då :P  Träffade på Adde och Oskar igår också haha .  Sen när det stängde där och allt var klart med polisen drog vi vidare i spöregnet till bryggeriet, träffade nån där jag satt och tjöta med massa, sen runt 3 blev det hemgång, tog taxi eftersom det regnade som fan och ingen hade luva eller paraply. Skulle egentligen träffat en igår som jag börjat snacka med men det blev aldrig av, kanske lika bra.
Och såhär såg man ut igår, bilden tagen imorse, samma som igår fan haha

Så jävla tråkigt att vi missade Magnus betner, ville ju se han + att Björn Gustafsson hade vart där, fan fan fan aja nästa gång då jävlar :D  Har inga bilder från igår men några från i Tisdags iaf som jag ska försöka slänga upp :P Inga lyckade bilder men jag börjar vänja mig vid det haha .
Fan vad jag ska lära mig att ha med ett par extra skor när jag är ute, inte kul att gå hem i det dagen efter haha
Är helt slut idag,  får la sova lite snart eller så för imorgon blir det utgång igen :)
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0