090811

Sen bloggar idag med, fick lite bråttom imorse som alltid när jag ska någonstans =) Åkte in till stan så det blev lite shopping :)  Gick inte in i alla affärer jag ville för det hade spårat ut då, shopping galen nu ju hehe

Nu är man ett steg närmare!

Sen när jag var påväg hem så var dt en bil som hade stannat lite längre fram, å då var det Emil :D Inte sätt han på ett jävla tag eftersom han jobbar i dk nu .. så vi drog och käkade :)  Kycklingwok med curry :D skit gott men jävlar vad mätt man blev hehe
Gammal bild emil & jag på Capri =)
fulste bilden haah
Så nu är man hemma, kanske stan ikväll med Stina  men inte säkert än, får se vad man orkar =)
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi ^^

2009-08-11 @ 19:09:28
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0