090809

Godmorgon, jag är faktist uppe tidigt idag för jag kom hem runt 5 inatt och la mig vid 05.30, sen vaknade jag straxt innan 11 av min jävla hosta.  Bara jag och Nikki hemma nu, alla andra är tydligen på Jysk förutom Malin som är i Malmö, men hon kommer la hem idag. Kvällen igår va la inte så lyckad, jag hade ine så kul i alla fall men S hade :D haah  Det som följer mig med hem är ångest såklart, alltid så när man är i GBG  och har vart ute. Sitter här med mitt morgon kaffe nu, ska la försöka mig på morgon ciggen straxt. 
Lite gott gott från igår ;) 
mmmm :D
Är så seg nu, ska ladda in lie bilder från igår på datan så lägger jag kanske upp nån här sen, S har några med så ska försöka få dom med =) Tror inte någon bil blev bra precis men  det brukar ju bli så hehe
/E

Kommentarer
Postat av: Leia

Sömntuta ;)



Jag gör inte så mycket, tar det lugnt.

Hehe

2009-08-09 @ 12:34:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0