090805

Godmorgon, igår slapp jag hela kvällen, låg och läste veckorevyn, kollade på so you think you can dance å så :) Seg men skön kväll .  Vaknade sent idag mensol var det ute :) missade typ allt men lite satt jag ute i alla fall, hoppas det blir fint väder dom kommande dagarna också :D

Nu är jag helt galen känner jag, så mycket jag vill göra så vet inte vad man ska börja eller om det blir nåt av det jag vill.. men är riktgit jävla sugen på att gå bartenderkurs utomlands å sen jobba på olika ställen :)  Det ända jag tänker på nu, ska kolla med några om dom är sugna,  hoppas :D   Hade vart så grymt, spec om man kunde få jobba på Ios sen (a) hehe
/E

Kommentarer
Postat av: Howie

Följa varann på bloglovin? :D

2009-08-05 @ 15:40:31
URL: http://howiehamster.blogg.se/
Postat av: anna

fin blogg :))

2009-08-05 @ 15:40:35
URL: http://sundsvallsbruden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0