Vilken jävla dag!

Shit vilken jävla dag! Börjar medatt få reda på att det är 1 som är sjuk å det är jag + 1 till i kassan till kl.11 ..  jag hade såklart värsta kassan med självcheckouten .. från 9 till när jag slutade kl 15 har det vart kaos. Så mkt folk  å massa skit hela tiden, och det va kaos när jag gick med.. Har kännt mig sönderstressad idag fan, på rasterna kan man itne helelr koppla av.. fyfan! Och så ville dom att jag skulle jobba hela dagen imorgon med, okj jag vet det är 100% ob men jag pallar fan inte, och inte den jävla tiden heller! Ush vilken dag

Satte mig ute på bakisdan å chilla ner med fanta & tequlia cigg och musik när jag kom hem :)  Hoppas vädret är lika bra imorgon så jag kan njuta av dagen !

Känenr mig som hon på bilden idag haha
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0