Snart drar man till jobbet :(

Suttit ute hela dagen, å har precis tagit en snabb dusch, ska försöka sitta lite mer ute nu när det är så jävla gött innan man ska fixa sig å dra till jobbet :(  Så varmt ute nu ju :)  Kommer nog ha sällskap med cilla en bit idag, slipper sitta ensam på tåget :P 

Fick lite rolig post från Kicks idag, ska till Allum med morsan efter jobbet för det är tjejkväll där, å då ska jag fan handla något på Kicks, så störande att jag har 1p kvar tills min världecheck som man ska få :P Skiter i vad jag handlar något får det bli :P Har 20% på något med så det blir nice =) 

Så nu ut i solen , fixa mig, jobba sen allum :) 
/E

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

När man såg de här bilderna började man verkligen undra varför man sitter inne vid datan! ^^

2009-04-23 @ 17:28:21
URL: http://mlinilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0