så skön dag

Är värkligen att jag är ledig idag, vart så sjukt skönt väder ute :) sol sol sol :D:D  Och har äntligen fått upp sakerna på blocket, fan va svårt det va när man inte viste hur man skulle göra, nu hoppas jag bara på att få sålt allt! Råkade göra en liten liten beställning med (a)  men det lägger jag upp när jag får hem det, fan nu är de ont om pengar :/ heeh Och det är så mkt jag vill ha! Behöver ju fan bli miljonär :P 
Imorgon är det påsk, jobbar som vanligt på lördagar :/ längtar till nästa schema börjar då jag har det som vanligt igen med varannan lördag och inte 5 i rad som nu! Morfar kommer iaf hem hit imorgon och sover över här :) 
Morfar på farmors 90-års kalas :)
love u 


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0