Oooh

Tjoho då var man hemma igen, jobbet idag har vart segt och jag har fått sköta allt i kassorna, blir så stressad när jag får allt ansvar och alla frågar mig vart dom ska ta vägen eller vad dom ska göra, men det gick hyfsat bra iaf, och jag klarade rasterna precis lagom tills jag skulle sluta, hade sagt att jag kunde jobba över annars för kände mig tvungen typ! Men det löste sig :) Inga arga alkisar idag iaf haha.. har inte suttit så mkt i kassan har fått fixa med alla tidningar å  allt annat :)  Tycker ju det är skit skönt att bara jobba 3 dagar denna veckan, men det får jag igen.. tro mig! Jag har 2 lediga dagar nästa vecka och då vill dom ha in mig båda dagarna, skulle ringa imorgon och säga hur jag kan och så, 1 av dagarna kan jag ju gå med på men fan något ledig vill jag ha!  För sen jobbar jag bara tråk tider veckan därpå och jag orkar inte va jobbnarkoman som alla andra c(:  Hörde av en kund att det anatgligen skulel bli skit fint väder imorgon, 25 grader eller något sånt :D låter jäävligt nice :D

Nu är man iaf hemma, ska ta något å käka sen fixa lite :)  Får fudnera på vad jag ska säga imorgon med när jag ringer och hur jag ska göra!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0