Nu väntar 3 lediga dagar :D

GÖÖTT nu är denna dagen avklarad, har kommit in i sån jävla dum period nu antagligen när jag känner mig stressad hela tiden på jobbet så mina 3 lediga dagar komemr lägligt... idag har man fixat med tidningar och skött alla raster igen.. annars kassan, inget spec alls som har hänt faktist! Förutom att chefen va lite arg på oss men men så kan det gå! Är sjukt varmt ute idag med så nu ska jag slänga i mig lite mat sen ut i solen =)  Hinner sitta något timma iaf idag sen hoppas jag det blir lika fint imorgon så ma kan pressa :D;)
Nu ska jag sätta mig här och njuta :)

Just chefen har fixat så inte vi har frukost på jobbet nu bara för ingen typ har plockat bort eftr sig å så, kul å se den lappen när man komr till jobbet, jag hade ju fan inget med mig så fick köpa en drickyougurt.. är hungrig som ett djur nu haha
/E

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: okej :) tur att ni har fint väder! här är det kyligt =/ jag kollar lite på TV och väntar på att min bror ska hämta mig. sedan läser jag lite bloggar och så :)

2009-04-30 @ 16:23:39
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0