Måndag

Helluuu .. började jobba 10.30 idag istället för 12.. något jag ångrar!! Denna dagen har inte vart kul, alla kunder har vart skit gnälliga, hade en tant som ´jag ville halshugga typ haah .. jag skulle precis gå på rast, så roppar hon på mig för hon satt på en bänk så jag går dit å då vill hon att jag ska springa och hämta äpplen till henne .. ja ba va fan jag jobbar i kassan  men så skulle jag göra det men innan jag kunde springa iväg och fixa henens jävla äpplen så fick jag hjälpa några i självcheckouten för 3 av kassorna behövde hjälp där.. å då sitter kärringfan å skriker till mig från bänken att hon vill ha sina äpplen å bla bla ja ba nu får du fan ta det lugnt! Ville absolut inte göra något för henne men gick ändå ner för å hämta dom jävla äpplerna, sen går jag fram till henne för å säga att jag hämtat dom och att hon fick ställa sig å kö för att betala, då blir hon skit arg för det för att hon orkar inte stå å vill att jag ska stå i kö för henne å betala åt henne. Så börjar hon säga att det är dålig service å dålig affär å massa  å jag håller på å explodera typ !!!!! Serriöst om man e gammal å inte klarar av att handla själv då får la man fan fixa någon som kan hjälpa en, man kan inte kräva att personalen i en mataffär ska handla åt en å senbara klaga på dom ändå!  Kärringjävel!  Och det värsta var nästan att efter allt va klart med betalning å allt så sitter hon å hennes gubbe som kom sen kvar på bänken inne i affären i säkert 1 timma, UTAN ATT ÄTA ÄPPLERNA som det var så jävla brottom med att fixa till henne :@ gaa! Sen va det massa mer knällfittor överallt .. å vi som ska ha en tävlingsvecka nu när vi ska va så trevliga mot alla, aja första dagen gick ju åt helvete för mig iaf! Orkar inte äns försöka om dom ska va sånna!  Tvungen att avreagera mig..  ja :P haha

Kom iaf hem till denna lilla skrutten som alltid får en på bra humör :)


Imorgon börjar jag sent iaf, ska bli riktigt skönt att vara hemma på dagen om nu vädret kan vara fint när jag väl har lite tid här :)  Och jag längtar som fan tills på onsdag, är ledig + att jag och rosie har tänkt att åka till Lager 157 :D  Inte vart där på skit länge så det kommer bli kul :D:D Har något litet att längta till iaf (a)  hehe


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0