Hoppas =)

Tjooo då var man hemma från jobbet.. rätt ok fick fixa lite andra saker än att sitta i kassan imorse, så det var nice .. sen såklart har jag suttit i 7:an idag med.. vad annars känns som det är min egen kassa nu fan haha  men dagens bästa var att det va en tjej som testjobbade .. så fick stå bakom henne hela tiden :P hehe slappt som fan!  Men ännu bättre var att hon va i min ålder och värkar tvär snäll, så jag hoppas hon får vara kvar :)  Hon körde tillochmed hem mig haha :D  Och en som jobbat där innan kom tillbaka idag med, hon har vart i Usa ett tag å gått skola ellr va det va, så de e nice det med =)  Klart har ju inte allt vart bra på jobbet idag, men äntligen var det en dag där det positiva tar över det negativa :) +

Fick sånt jävla sug att ha på mig tjock-tröja idag när jag såg att syrran hade det, inte haft sån här på skit länge så det fick bli min rosa :D


Har käkat å så, inte vart hemma så länge.. så nu väntar jag på att nellyrean ska starta :D

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0