Heineken,glass & sol :D

Fyfan vad underbart det har vart att jag va ledig just idag, igår va ju inte inärheten så fint ute som idag :) Har suttit på baksidan hela dagen, druckit lite Heiniken å chillat :)  Va ute med Nikki också :) Hoppas man fått lite färg idag iaf :P

Kul att så många har börjat kommentera, kommer nog bli en liten tävling här på bloggen snart :)

Pratade med rosie förut på dagen sen får jag detta sms:et för hon skulle komma till mig:

Klart som fan jag är sugen på glass :D haha så hon kom hem med skit god glasstårta sak typ och nångod dricka så har vi suttit i solen och tjötat och käkat glass :) mys

Alla säger att det ska regna nu i helgen vilket jag fan inte hoppas på, är ju ledig  3 dagar ffs!!! Ge mig mer sol!




Dagens bästa

Och glass :D


Skön dag :) Cillas bror gick förbi här förut med så stod å tjöta med han  ett bra  tag, S skulle kommit hit med men det blir inte så nu, ska ju upp så tidigt imorgon och ska duscha å masa sånt, men men en annan dag :)
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0