Dåligdag som blev mkt bättre när jag kom hem :D

Yes jobbet idag va inte kul, som alltid sitter jag i den jävla kassan med självscanningen,  skulle inte sköta rasterna men blev så ändå å skulle fixa tidningarna som jag inte alls hann nått med typ å massa folk å blää.. stress stress stress .. dålig dag på jobbet ..fick även jobba över men blev mkt gladare när jag kom hem, såg att ett paket låg på bordet till mig :D Från cocoo :)  lägger upp sen ;)

Fick även sålt min skinjacka, 1400 spänn, caaaash :D

Passar bra tills imorgon då jag hade turen att va 1 av 5000 som får delta av rean på nelly q: haha gjorde mig också glad (a)  alla andra får vänta lite :)  Nu tänkte jag tvätta bort sminket å sen sätta mig framför tv:n och glo på dubbelavsnitt av Desperate housewives =) lyckad kväll iaf haha :D


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0