Äntligen är torsdagen över

Jobbet va inte kul idag, va jävligt mkt å göra även fast det är lön imorgon.. hade iaf sällskap med cilla dit, längesen man träffa henne nu ju när hon fått jobb :P  Malin va där och testjobbade 1 timma också, tror hon kommer tillbaka som vanligt om nån vecka eller så =)
Anväde mitt linne från Mango idag, aldrig använt men hade glömt av det :P ska inte va bh band med igentligen :P
Linne mango, tröja MQ armband Gina tricotKom på att min örhängen från Urban outfitters & armbandet från Gina ser lika dana ut så det fick bli dom idag =)  kolla vad man kan göra när man har mkt tid på sig :P haha
Jag brukar aldrig gå tidigare från jobbet om dom inte frågar mig om jag vill, men så idag skulle jag ju möta mamma på Allum så jag frågade om jag kunde gå när sista kunden gick annars blir vi kvar där 20 min till, å Allum hade extra öppet till 22 idag ju.. å det va så nära att jag inte fick, lite irriterande, men fick stressa som ett djur så jag han iaf, blev mindre än 1 timma på Allum och jag va trött  men jag fick med mig ett plagg hem iaf, orkade inte kolla mer sen, var så mkt folk där! Såg nägra snyggingar där iaf ;) höhö  Lägger upp det jag köpte imorgon för nu ska jag sova, upp tidigt imorgon för å fixa lite sen ska jag iväg en snabbis ..

Natti /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0