090427

Hellu .. då var det ny vecka.. ser inte ut att bli spec bra väder idag heller. Har kommit in i min allt vanligare resefeber period som jag tyck jag har hela tiden :P  Jobbigt fan!  Ska inte göra nått spec idag, jobba om ett tag ... annars inget alls!



Sötaste ungen på bilden :D


Tycker alltid att dagarna från 25 varje månad och fram tills det blir ny
månad går så jävla långsamt, sen flyter det på bättre me just dom dagarna dödar mig ..

haha sitter å lyssnar på NRJ webbradio nu, gjorde det hela kvällen igår med, tycker det är så segt å fixa musik listor för då lyssnar jag bara på samma låtar om och om igen, så nu får det va såhär :D


/E

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Tack! :)

2009-04-27 @ 12:15:48
URL: http://SexandtheCitty.tk
Postat av: Sandra

håller med, jätte söt unge på bilden=)

2009-04-27 @ 14:18:35
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0