090419

Godmorgon, hade värkligen hoppats på en fin dag idag men såklart så är det helt molnigt när man är ledig =( fan att det ska bli så hela tiden! Så jag passade på att sova länge, slet mig upp ur sängen halv 12.. Nu ser det iaf ut som det kommer komma lite sol men inte i närheten av igår och förrgår =( 

Men idag är det iaf en liten speciell dag, jollis fyller 20 :D Grattis!!
Jag & Jollis i Sthlm :)
På white room
Innan utgång ;)
Miss u
Jag hoppas du får en underbar födelsedag och att vi ses snart =)


/E

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack så hemskt mycket gumman, det var otroligt snällt av dig att skriva ut min födelsedag :) söt du är alltså. Hoppas att vi ses mycket snart! Pusspuss

2009-04-20 @ 12:06:02
URL: http://jolllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0