090409

Helluuu .. imorse blev det väldigt stressat kan jag lova. hade planerat att gå upp ännu tidigare än vad jag behöver för att kunna dega å ta de lugnt innan jobbet men nej jag vaknar så klart sent istället så fick hoppa in i duschen kleta på lite smink å springa iväg till tåget .. inte precis så man vill börja dagen. Sen har det vart rätt mkt på jobbet idag med men vi har vart m¨nga som har jobbat som tur va! Och jag hatar att jag får sitta i 7:an varje gång jag jobbar =(  Hoppas jag slipper det nu i helgen iaf men tror inte jag kommer undan!
Skönt att pappa och syrran va å handlade så jag kunde åka med dom hem, slippa ta tåget :P  Har vart så jävla trött idag så ska bli riktigt skönt å vara ledig imorgon :)  Idag har det ju såklart vart fint väder med ..så om jag nångång har tur vill jag att det ska vara imorgon, fint väder  ja tack!   Tänte försöka lägga upp lite saker på blocket ..elelr aa komma på vad jag ska lägga upp är en bra början men vet lite iaf :P Måste ju ha plats för dom nya grejjerna :)
/E

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hejhej fin blogg

2009-04-09 @ 21:16:24
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0